plingela

jag

Helgen

Kategori: Min

Vilken helg det har varit. Jobbat hela helgen morgonpass. Rätt mör efter det. Fredag kvällen var vi bara hemma. Lördagen blev en snabb vila innan det var dags att jobba igen. Hjälpte Linda med Peters 40 års fest. Hjälpte till med middagen och desserten sen var det dags att åka hem och sova. Men festen var lyckad och rolig underhållning.
Söndagen bjöds på mer jobb och direkt efter det på kalas. Fasters minsta prins fyller år. Klart man kommer hur trött och sliten man än är. 
Idag är det måndag och ledig dag. Men inte blev det sovmorgon för det. Upp halv åtta sen fullt ös och dåligt väder. Nu ska jag sova och hoppas att jag kan vila lite imorgon på dan och att de inte ringer från jobbet. Jag har ju trots allt beredskap. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: