plingela

jag

Länge sedan

Kategori: Min

Det var jätte länge sedan jag var här. Känner bara att jag behöver skriva av mig lite.
pappa har fått en jätte konstig lungsjukdom som gör honom jätte anfådd och han orkar ingenting. Nu har han fått lunginflammation och ligger på sjukhuset. Igår sövde de ner pappa och han andas genom en respirator. Pappa var så slut i kroppen och har inte sovit på flera nätter så han tyckte att det skulle bli skönt. Jag tycker inte det. Vad händer på tisdag när de ska väcka honom? Tänk om han inte vaknar. Jag förstår att de har sövt honom. Men tänk om. Pappa tyckte att det skulle bli skönt att få vila och låta kroppen få återhämta sig och reagera på antibiotikan han får för lunginflammationen. hoppas bara att Göteborg kommer fram till ett beslut snabbt. Pappa behöver nya lungor och väntar på svar angående en transplantation.
Vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Skulle gärna sluta fungera men jag måste finnas för min mamma.
Livet är väldigt surt just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: