plingela

jag

Fixat

Kategori: Min

Har jobbat morgon idag. Fick en liten sov morgon klockan ringde halv fyra. Jobbade till kvart över två sen i väg för att byta lampa på bilen hos Söderbergs. 
Efter det iväg för att hitta en vas att ha påsk riset i. Letade på ÖB, på rusta. Hittade till slut på blomsterlandet. Blev dock lika tråkigt som vanligt en svart vas. Passade även på att handla lite godis till påsk kärrningarna som kanske tittar förbi. På tal om påsk kärringar så träffade jag Linnéa igår och frågade henne om skulle vara en påsk kärring. Det skulle hon inte hon skulle vara en påsk hare.... typiskt henne.... Frågade henne om inte hon ville flyga till Blåkulla som alla andra påsk kärrningar. Hon svarar genom att säga jag vågar inte åka utan mamma och pappa.... Gissa om jag började skratta, ...
Nu klev jag bort från stigen tillbaka igen...
Väl hemma så fixade jag riset blev inte så tokigt med en svart vas. Klädde även min syren buske. Kändes nästan som att jag klädde julgranen igen. Nu känns det inte lika tråkigt att komma hem igen. Ska ta en bild och se om jag kan lägga in den så man kan se hur det ser ut.
Nej nu ska jag titta på hockeyn igen...

XOXO
Pinglan

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vad kul att det blev bra... Visst är det skönt med förändring... Hoppas du har det skönt på din lediga dag! Kram vännen...

    2009-04-08 | 14:30:18
    Bloggadress: http://axelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: