plingela

jag

Typiskt

Kategori: Min

Joline sov till 20.00 igår kväll. Jag kände på mig att hon skulle vakna tidigt men inte så tidigt. Kl 06.00 slog hon upp sina bruna. Då hade hon först svårt att sova på kvällen. La henne i min säng först där somnade hon vid 23 sen vaknade hon vid 04 då fick hon mat och sen ner i sin säng. Då vaknade hon då igen kl 06. Tillbaka till min säng för mat och förhoppning om att somna om. Ja eller hur. Det gick inte.
Hon fick sina första sprutor idag. Det gick bra men så typiskt så somnade hon precis innan vi skulle dit. Så det var bara att väck och dra. Hon vart lite sur nu på kvällen men hon har ingen feber vad jag har märkt. I dag somnade hon kl20.45 alldeles själv i sin säng.
Jag hoppar lite skriver det jag kommer på. var och köpe en salva till hennes röda prickar börja bli någon slas eksem så det är bara att smörja innan det blir värre. Det är ju dop snart och då måste man ju vara fin på kort.
Det var vad jag kom på just nu. Vem vet kanske det blir ett inlägg till. Natten är ung...........
XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: