plingela

jag

Nu är det slut

Kategori: Min

Det har varit två tuffa juldagar. Julafton spenderad hos svärmor med 39 graders feber inte alltför roligt. Juldagen spenderad hos min föräldrar med mina syskon och barn. Då dock bara med 38 graders feber och sjukt ont i nacken. Kanske inte världens bästa sällskap men det gick. Trevligt har jag haft båda dagarn och Joline är nöjd över sina klappar och det är huvudsaken. 
Idag är jag feberfri och kommer snart ha hela huset fullt av barn. Syrrans barn kommer. De ska egentligen vara hos mina föräldrar men mamma jobbar och nu är pappa sjuk så de kommer hit. Super kul tycker Joline. Måste fundera på lunch till alla bara. Kan bli svårt för vi har inte varit och handlat men men allt går om man vill.
God jul.
 
XOXOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: