plingela

jag

Sjukhus

Kategori:

Igår var jag på Barnkliniken med Julia för att försöka få reda på vad jag kan göra med hennes mage. Hon kniper för att inte bajsa och sen bär hon inte kan knipa längre så skriker hon hysteriskt när hon bajsar. I bland går det så långt att hon kräks istället.
På sjukan fick jag träffa en polsk läkare som inte brydde sig om att lyssna på mig utan skulle bara ställa sina frågor. Hon var helt inställd på att Julia är laktos intolerans men det för inte jag. Hon är inte lös eller hård i magen. Hon är inte uppsvälld eller har ont i magen. Vi tig blodprov för att se om hon har någon allergi. De stack henne i tårna men hon sa absolut ingenting. Ska prova att hålla henne borta från mjölk ändå så får vi se hur det går.
Kommer inte vilja ha något mer med Barnkliniken att göra. Två gånger varit där och båda gångerna fått skit läkare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: