plingela

jag

Slut

Kategori: Min

Nu är äntligen julen slut. Julafton i tre dagar. Det tär på krafterna. Jobbigt att ha en stor släkt och en bonus släkt man inte har samma traditioner som och en mamma som vill ha sin del. 
Nu är det nyårs stressen kvar sen är det 4 års kalas stress och sen stress för att börja jobba. Det är mycket i december och januari. 
Nyår ja. Det ska vi nog inte ens börja prata om. Ska fira med syrran som vanligt och nu vill bror min me också. Då tyckte de att vi skulle vara hos dem på spirean. Hur tänkte de då??? Vi har två små barn som sover vid åtta. De har fyra stora killar som lätt är vakna till tolvslaget och så tycker de att vi ska vara hos dem. Ja vi kan käka ihop men sen går vi hem. 
Undrar varför allt alltid ska vara på deras vis???? Jag är minst med minst barn någon gång kan väl jag få bestämma??? Eller???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: