plingela

jag

Utflykt

Kategori: Min

Sitter i Julias rum och hoppas att hon somnar om snart. Klockan är 23:20 och jag är super trött men nu kan jag skriva lite om vår utflykt.
I måndags tog jag barnen och mamma och åkte till Oskarshamn för att överraska pappa. Han jobbar där mån- tors varje vecka fram till årsskiftet. Det jag han gjort sen sept. Han tycker att det är så tråkigt så fick iden till denna utflykt för ett par veckor sedan. Kollade med mamma när hon var ledig en tisdag och sen bokade jag hotell. Samma hotell som pappa och så fick vi rummet bredvid. 
Pappa blev så överraskad. Det är han värd min älskade pappa. 
Jag hade ett dubbelrum och pappa ett enkelrum så jag och Julia tog enkel rummet och pappa, mamma och Joline tog dubbelrummet. En super mysig resa och så fick jag spendera lite egen tid med mina älskade föräldrar. 

Mys i stora sängen med morfar innan det var dags att gå och sova. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: